Ремонт двигуна

Ремонт двигуна KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet

Не варто дивуватися тому, що від стану і якості роботи двигуна залежить безпека щоденної експлуатації автомобіля, адже це «серце» будь-якого ТЗ. Але якщо трапилося так, що двигун авто вийшов з ладу, СТО «Сокіл» запропонує, швидкий ремонт двигунів автомобілів KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet в Харкові, і ваше авто вже в найкоротші терміни повернеться до звичного ритму «життя на колесах» свого власника .

СТО «Сокіл» гарантує справність і безперебійність роботи транспортного засобу навіть після серйозної поломки двигуна

Майстри автосервісу «Сокіл» вже багато років проводять ремонт двигуна в Харкові якісно, що вигідно виділяє СТО Сокіл на ринку автосервісних послуг міста. Крім того, на нашому СТО встановлено необхідне сучасне обладнання, а також в наявності типові й оригінальні автозапчастини та матеріали, які допомагають скоротити час і витрати при проведенні капітального або поточного ремонту двигуна ТЗ.

Ремонт двигуна KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet – це дорогий вид послуг кожного автосервісу. Тому свій автомобіль варто довіряти тільки професіоналам.

Майстри нашого автосервісу виконують ремонт двигуна KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet. СТО «Сокіл» спеціалізується на відновленні працездатності двигунів корейських виробників.

Капітальний ремонт двигуна (Харків) непростий і трудомісткий процес, оскільки вимагає, в тому числі, зняття агрегату з транспортного засобу і повного розбирання для перевірки працездатності кожного елемента.

До переліку робіт з ремонту двигуна на СТО «Сокіл» входить:

  • заміна кілець двигуна і вкладишів коленвала авто (Харків)
  • заміна сальників клапанів (Харків)
  • заміну розподілвала(Харків)
  • заміна клапанів (Харків)
  • заміна гідрокомпенсаторів (Харків)
  • регулювання зазорів клапанів (Харків)

Звичайно, поломка двигуна – це серйозна, трудомістка і вимагаюча витрат проблема для автомобіля. При цьому, кожен автомобіліст розуміє, що довіряти ремонт і відновлення цього агрегату потрібно тільки перевіреним, майстрам. Майстри автосервісу «Сокіл» вже багато років проводять ремонт двигуна в Харкові недорого, але, в той же час, якісно, що вигідно виділяє СТО Сокіл на ринку автопослуг міста. Крім того, на нашому СТО встановлено необхідне сучасне обладнання, а також в наявності типові й оригінальні автозапчастини та матеріали, які допомагають скоротити час і витрати при проведенні капітального або поточного ремонту двигуна ТЗ.

Ремонт двигуна – це дорогий вид послуг кожного автосервісу. Тому професіонали СТО «Сокіл» нагадують: якщо хочете запобігти ремонту двигуна «Chevrolet», «Kia», «Daewoo», «Skoda», «VW» та інших автомобілів, дотримуйтесь ряду простих заходів безпеки:

  • головний ворог двигуна – паливо низької якості. Заправляйтеся тільки перевіреними видами палива;
  • використовуйте масла, які рекомендуються заводом-виробником для підвищення терміну служби мотора;
  • експлуатація машини в щадному режимі, при «обкатці» нового авто: до першого ТО деталі притираються один до одного, так що краще побережіть двигун;

новий двигун зношується швидше при різких гальмуваннях під час їзди на великих швидкостях.
Майстри нашого автосервісу виконують ремонт двигуна «Hyundai», «Daewoo», «Kia», «Skoda», «Chevrolet», «VW», «Seat» та інших марок машин. СТО Сокіл спеціалізується на відновленні працездатності двигунів корейських виробників.

Капітальний ремонт двигуна (Харків) непростий і трудомістким процес, оскільки вимагає, в тому числі, зняття агрегату з транспортного засобу і повного розбирання для перевірки працездатності кожного елемента.

Щоб зробити висновок про необхідність проведення капітального ремонту, попередня діагностика враховує два параметри:

Заклинювання і стукіт двигуна.
Як правило, наявність таких «симптомів» говорить про надмірний знос і вихід з ладу шийок колінчастого вала і вкладишів;
Терміново потрібен капітальний ремонт мотора, коли знос циліндро-поршневої групи і головних вузлів. Ознаки поломок – надмірна витрата масла, компресія нижче норми і поява сизого диму у вихлопних газах.
Незалежно від складності поломки і типу, майстри нашого автосервісу проведуть якісно і швидко виконають будь-який тип ремонту, який відновлює працездатність головного агрегату ТЗ.
Часто авто вимагають проведення специфічних «точкових» робіт. Наприклад, заміна кілець двигуна і вкладишів коленвала авто (Харків) вважається окремим видом ремонту і вимагає кваліфікації майстра. Нормальна працездатність кілець і вкладишів забезпечує герметичність робочих систем і безпеку функціонування. Крім того, своєчасність проведення процедури робить їзду на автомобілі безпечною як для власника ТЗ, так і для оточуючих учасників дорожньо-транспортного руху.

На СТО «Сокіл» проводиться заміна сальників клапанів (Харків) – елементи, які допомагають запобігти надмірній витраті масла і витіку. Протікаюче масло забруднює двигун, що здатне привести до поломки пластикових і гумових елементів. Процедура заміни проводитися за допомогою спеціального обладнання, оскільки вимагає проведення запрессовки сальників.

Майстри СТО Сокіл уважно і обережно виконують заміну розподілвала (Харків). Вузол схильний до інтенсивного зносу і часто виходить з ладу, приводячи до повної поломки двигуна.

Заміна, а також ремонт елементів авто підвищать термін експлуатації машини і гарантують якість і безпеку їзди на авто.

Як відбувається ремонт двигуна?

Увага приділяється пошуку причини несправності двигуна. Тому наші майстри під час вступу автомобіля на СТО виконують ретельну діагностику. Першим етапом виконується огляд двигуна візуальний і акустичний. Далі майстер дотримується наступного плану:

  • Перевіряє роботу поршневої групи (на цьому етапі виявляється рівень зношеності і головки блоку циліндра).
  • Виключає наявність несправностей в електроніці авто.
  • Аналізує роботу датчиків і механізмів двигуна.
  • Перевіряє двигун на імовірний витік масла, і вимірює тиск масла всередині двигуна.
  • Перевіряє рівень компресії.

Після цього майстер по ремонту двигуна робить висновок, яким чином зробити ремонт з мінімальними витратами. Іноді для усунення протікання масла можна обійтися простим промиванням вентилятора картера або регулюванням карбюратора.

Перед процесом ремонту двигуна зливається охолоджуюча рідина, масло з коробки передач і картера двигуна. Сам двигун майстер очищає від бруду і масла, промиває знежирюючим розчином і продуває.

Ступінь складності ремонту двигуна діляться на:

  • Поточний ремонт – усунення неполадок, які виникають з ростом ресурсу двигуна.
  • Середній ремонт – заходи, які передбачають частковий розбір двигуна і заміну зношених деталей.
  • Капітальний ремонт – процес комплексного оновлення вузлів двигуна для відповідності до встановлених експлуатаційних вимог.

Поточний і середній ремонт виконується, не знімаючи двигун з транспортного засобу. Наприклад зняття і монтаж головки блоку циліндрів, розподільного валу, масляного піддону і масляного насоса. Зубчастого приводного ременя і зірочок. Поршнів, шатунів і шатунних підшипників, допоміжного валу, маховика, а також заміна опор двигуна і ущільнюючих манжет колінчастого вала. Для заміни корінних підшипників колінчастого вала, гільз циліндрів або зняття і заміна колінчастого вала двигун з автомобіля доведеться зняти.

Ремонт ДВС зводиться до розбирання, вимірюванню зазорів в місцях тертя і подальшого зменшення до необхідних значень. Щоб привести значення в норму застосовуються заходи, які залежать від пробігу двигуна і марки автомобіля. Але, наприклад, ремонт двигунів КІА однакової марки з однаковим пробігом в одному випадку заміну частини деталей мотора, а в іншому авто буде потрібна обробка поверхонь на верстаті. Через це варіюються терміни виконання замовлення. Якщо ремонт відбувається без застосування верстатів, процес займає до 5 робочих днів. Якщо потрібно замінити поршневі кільця, шатунні або корінні вкладиші. При капітальному ремонті двигуна проводиться розточування або гільзовка циліндрів з установкою нових поршнів, при цьому терміни ремонту збільшуються. Однак після капремонту стан двигуна буде трохи поступатися новому.

Знос мотора через пізні усунення несправностей

Капітальний ремонт двигуна знадобиться через несвоєчасне усунення неполадок або неправильного регулювання деталей. Так, для руйнування поршнів і поверхні камер згоряння вистачить наступних помилок:

  • Неправильного налаштування кута випередження запалювання.
  • Неточності при роботі і несправності уприскування палива.
  • Неполадку в мережі контролю над роботою двигуна.
  • Помилкового підбору свічок для конкретної марки авто.

Ці дії призводять до розладу запалювання і виходу поршня і камер згоряння з ладу. Поломки в системі охолодження активують процес деформації головок блоку циліндрів. Деталі двигуна, які труться, швидше прийдуть в непридатність, якщо масляна плівка механізмів недостатньо охолоджується і стає крихкою.

Нагороди
Перезвоним Вам в ближайшее время