Діагностика та ремонт стартерів і генераторів

Діагностика та ремонт стартерів і генераторів KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet

Компанія «Сокіл» – професіонал з відновлення, заміни та ремонту генераторів і стартерів на легкові автомобілі KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet. Звертаючись до нас, ви довіряєте свій автомобіль в руки кваліфікованих майстрів, які надають повні гарантії на проведений ремонт автомобільних генераторів і стартерів на легкових автомобілях KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet в Харкові.

ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ стартер
Зняття-установка стартера з автомобіля
Діагностика стартера (з розбиранням)
Ремонт стартера (робота), в т.ч.
– заміна бендикса
– заміна тягового (втягуючого) реле
– заміна статора стартера
– заміна якоря стартера
– заміна планетарного редуктора
– заміна “планетарки”
– заміна “маски” стартера
– заміна щіткового вузла
– заміна підшипників
Заміна втулок стартера
Заміна щіток стартера

ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ ГЕНЕРАТОРІВ

Наш автосервіс надає послуги з діагностики та ремонту генератора на автомобілі KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet, а саме:
  • Генератор – заміна (в зборі)
  • Генератор – діагностика на стенді
  • Генератор – розбирання / збирання / профілактика
  • Генератор – розбирання / збирання / заміна підшипників
  • Генератор – розбирання / збирання / заміна діодного моста
  • Генератор – розбирання / збирання / заміна реле
  • Генератор – розбирання / збирання / заміна щіток
  • Генератор – розбирання / збирання / заміна обгонів муфти

Принципова схема генератора автомобіля

Генератор автомобіля в розрізі
Діагностика генераторів на стенді

Про ремонт генераторів і стартерів

Фахівці нашого центру мають багатий досвід ремонтів як легкових і вантажних автомобілів, так і спецтехніки. Наші послуги – це сертифікований ремонт генераторів в Харкові, їх заміна та відновлення. Технології виконання ремонтних робіт в нашому центрі відповідають останнім вимогам нормативно-правової бази України.

Професійний ремонт генератора вимагає не тільки професіоналізму від майстра, а й відповідного оснащення майстерні. Наш центр має повне оснащення сучасним обладнанням та інструментами для якісного виконання робіт, а також широкий модельний ряд комплектуючих, яких може вимагати ремонт або заміна генератора. Таким чином, ми гарантуємо найкоротші терміни виконання робіт.

Генератор – важлива частина автомобіля, так як під час руху він обертається і виробляє електроенергію, необхідну для роботи всіх електроприладів машини.

Ремонт автомобільних генераторів – не стільки складний, скільки копіткий і тривалий процес.

Найбільш часті поломки генератора і їх усунення:

  1. Характерний шум при запалюванні – наслідок зносу або пошкодження підшипників якоря. Генератор повністю розбирається і варто перевірити посадкові отвори, які теж можуть зноситися. Тут потрібно замінити підшипники і корпус генератора. Спочатку знімається задня кришка (попередньо задню і передню кришки потрібно позначити, щоб не переплутати). Далі, знімається обмотка і підшипник перевіряється на предмет люфту – потрібно його покрутити або із зусиллям схилити в бік. Далі, знімається передня кришка – знімається шків і ударами молотка по валу ротора (краще взяти гумовий молоток) вибивається підшипник. Для зняття переднього підшипника з валу потрібен спеціальний знімач. Для збірки – зворотний порядок, тільки передній підшипник потрібно завальцювати.
  2. Відсутність зарядного струму – проблеми з ременем генератора або щітками. У разі поломки того і / або іншого – замінити. Порушення ланцюга або коротке замикання між витками обмотки статора теж призводить до відсутності струму. Проблема виявляється за допомогою омметра, усувається спайкою проводів.
  3. Поломка випрямного блоку через несправність діодів, перевіряється тестером. Блок, що вийшов з ладу потрібно міняти.
  4. Несправність регулятора напруги. Чи включається двигун на низьких оборотах на 15 хвилин, потім включаються фари і вольтметром заміряється напруга між клемою регулятора і генератором. Оптимальна напруга – 13-14 В. Якщо інше значення – замінити регулятор.

Наш автосервіс в будь-який час здійснить професійний ремонт генераторів в Харкові. Висококваліфіковані фахівці з радістю допоможуть і нададуть гарантію на виконані роботи.

Стартер автомобіля являє собою електродвигун високої потужності, розрахований на дуже короткий час роботи. Ремонт стартера в Харкові починається з діагностики, яка вкладеться в 15 хвилин. Потім майстер дасть клієнту знати, які деталі потрібно замінити, а які прослужать ще недовго. У звичайних центрах може не виявитися хороших фахівців, так само, як і потрібних деталей. Тому краще звертатися в добре зарекомендовані сервісні центри, де є всі необхідні інструменти, запчастини та обладнання. Ремонт в таких центрах зазвичай триває в межах 3-х годин.

Діагностика генераторів

Перш ніж виконувати ремонт генераторів авто, обов’язково проводиться діагностика. Вона включає детальний зовнішній огляд самого агрегату і його елементів на предмет механічних пошкоджень, а також електричну перевірку компонентів генераторів на спеціальному обладнанні – для повного обстеження генератора.

Пам'ятка клієнту. При роботі з генератором не допускається:

  1. Робота генератора з відключеною акумуляторною батареєю. Навіть короткочасне від’єднання акумуляторної батареї при працюючому генераторі може привести до виходу елементів регулятора напруги з ладу.
  2. Будь-які перевірки в схемі генератора з підключенням джерел підвищеної напруги (вище 14 В).
  3. Перевірка працездатності генератора «на іскру» навіть короткочасним з’єднанням полюса генератора з корпусом. При цьому через діоди протікає значний струм, і вони пробиваються.
  4. При проведенні на автомобілі електрозварювальних робіт клема “маса” зварювального апарату повинна бути з’єднана зі зварюваною деталлю. Провода, що йдуть до АКБ автомобіля, слід відключити.
  5. При митті моторного відсіку. Не допускається попадання води на генератор.
  6. Попадання на генератор масла, антифризу і інших рідин.
  7. При установці на автомобіль виробляти удари по корпусу генератора, а так само допускати його падіння.
  8. Установка на автомобіль доп. обладнання, ампераж якого в сукупності з основними споживачами перевищує максимальний ампераж генератора.
  9. «Прикурювання» іншого автомобіля.
  10. Експлуатація автомобіля при: несправному, “сівшому” акумуляторі, поганих контактах, зотлілих силових проводах, несправності бортового комп’ютера (не скинуті коди помилок) і т. д. Це може привести до виходу з ладу генератора.
  11. Не допускається розбирання генератора самостійно або за допомогою третіх осіб.
Нагорода
Перезвоним Вам в ближайшее время