Ремінь генератора

Заміна ременя генератора в KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet

Генератор в автомобілі виробляє електроенергію, необхідну для заряду акумулятора і нормальної роботи всієї бортової автоелектрики.

Відразу після запуску двигуна, механічна енергія для обертання ротора передається від двигуна за допомогою ременя генератора, ротор обертається, і генератор починає працювати.

На сучасних авто досить часто використовується єдиний привід з системою роликів, який крім самого генератора, призводить через систему роликів і натяжителей інше навісне обладнання: помпу, компресор кондиціонера, насос гідропідсилювача керма і т.п. Згодом потрібна заміна ременя генератора, а так само заміна його роликів і натяжителя.

Терміни заміни ременя генератора на СТО "Сокіл" в Харкові

Терміни заміни ременя генератора прописані в сервісній книжці вашого автомобіля. Але може виникнути необхідність замінити його раніше, наприклад – спочатку при запуску двигуна чути характерний неприємний свист, пропадає при збільшенні оборотів двигуна, потім такий свист проявляється і при роботі двигуна у вологу погоду – це означає що ремінь розтягнутий. Так само в багатьох автомобілях є датчик, який сигналізує про несправності генератора.

Фахівці СТО «Сокіл» підберуть найбільш оптимальний варіант ременя для кожного клієнта, в співвідношенні ціна-якість.

Терміни заміни прописані в інструкції на автомобіль і повинні здійснюватися при плановому техобслуговуванні, але дуже часто ними нехтують, особливо коли закінчився гарантійний період. І природно, привід, відпрацювавши всі належні терміни, не витримує навантаження і рветься.

Як часто необхідно міняти ремінь генератора

Як говорилося вище, терміни заміни деталей прописані в сервісній книжці вашої машини, але є ознаки, що дозволяють помітити розтягнення ременя: спочатку при запуску двигуна чути характерний неприємний свист, пропадає при збільшенні оборотів двигуна, потім такий свист проявляється і при роботі двигуна у вологу погоду.

Всі сучасні автомобілі обладнані датчиками, що сигналізують про несправності генератора (контрольна лампочка з зображенням АКБ), але на багатьох моделях датчик показує лише сам факт того, що ремінь обірваний або злетів.

Тому звертайте увагу, при включенні запалювання АЛЕ !, до початку роботи стартера, – перевірте контрольну лампочку акумулятора. Іноді автовласники не звертають увагу, що ця лампа не горить, особливо поруч з іншими лампами – це важливий сигнал про проблеми з генерацією електроенергії та / або напругою зарядки АКБ.

Основні причини виходу з ладу ременя генератора:

  • Розтягування і обрив внаслідок старіння – можливий оперативний ремонт і заміна на місці поломки;
  • Ослаблення натяжителя ременя (і заміна роликів ременя генератора) – можливий оперативний ремонт, заміна і натяжителя, і роликів на місці поломки (уточнюйте у оператора для вашої машини);
  • Попадання під ремінь сторонніх предметів (каміння, гілки) – можливий оперативний ремонт і заміна на місці поломки;
  • Пошкодження, неспіввісність шківів, роликів натяжителя, заклинювання генератора або будь-якого іншого навісного обладнання на цьому ж ремені, – пропонуємо тільки виклик евакуатора і ремонт на СТО, тому що обрив, розтягнення або зліт ременя – наслідок механічних пошкоджень навісного обладнання, і звичайна заміна не зможе допомогти – при старті двигуна ремінь знову злетить або лопне. (Див. Схему приводу навісного обладнання на двигуні)
Нагороди
Перезвоним Вам в ближайшее время