Ремінь гідропідсилювача

Заміна ременя гідропідсилювача (ГУР) KIA, Hyundai, Daewoo, Chevrolet

Гідропідсилювач керма – частина рульового механізму, яка призначена для зменшення зусиль, які докладаються водієм під час повороту рульового колеса, що особливо актуально при маневруванні на невеликих швидкостях. Також ця система допомагає утримати машину в разі «пострілу» колеса при русі на високій швидкості. Фахівці СТО “Сокіл” рекомендують регулярно міняти ремінь гідропідсилювача керма.

СТО «Сокіл» пропонує провести заміну ременя ГУР в Харкові якісно і з гарантією. Ми працюємо тільки з перевіреними виробниками запчастин, і зможемо підібрати для вас оптимальний варіант за ціною і якістю.

Терміни заміни ременя ГУР для кожного автомобіля індивідуальні і прописані в сервісній книжці. Але стежити за станом ременя необхідно не залежно від того що прописано. Особливо після закінчення гарантійного терміну.

Повністю справний гідропідсилювач – запорука безпечного управління автомобілем. Тому при появі неполадок необхідно звертатися до професійних майстрів. У нашому автосервісі ви можете замовити заміну ременя ГУР в Харкові, який виконають професійні фахівці. Ми працюємо тільки з оригінальними або які отримали допуск виробників запчастинами, витратними матеріалами та комплектуючими, тому гарантуємо високоякісний ремонт ГУР в прийнятні терміни.

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН ГУР?

Гідравлічний підсилювач керма – частина системи управління, що дозволяє зробити їзду більш комфортною і для забезпечення того, що багато досвідчених автолюбителі називають «почуттям дороги». Під час крутіння керма водієві необхідно долати силу тертя, що виникає між протектором і дорожнім покриттям. Ступінь необхідного зусилля проектується через масу транспортного засобу. Завдяки ГУР зусилля скорочується в 3-5 разів. Ремонт гідропідсилювача керма буває необхідний у таких випадках:
  • підвищені вібраційні навантаження рульового колеса;
  • помітне «обваження» керма під час повороту;
  • збільшена гучність роботи двигуна з боку додаткових вузлів;
  • протікання робочої рідини з елементів гідропідсилювача або місць з’єднання;
  • відсутність звичного контакту з дорогою – кермо стало неінформативним;
  • відштовхувальні удари в кермо при проходженні поворотів.
Крім найпоширеніших неполадок, трапляються більш рідкісні поломки, що вимагають провести ремонт ГУР. Вони діагностуються окремо для кожного епізоду. Щоб гідропідсилювач був якомога довше працездатним необхідно дотримуватися нескладних правил:
  • стежити за рівнем масла в бачку гідропідсилювача;
  • щорічно робити заміну робочої рідини; гідропідсилювача;
  • регулярно міняти ремінь ГУР
Нагороди
Перезвоним Вам в ближайшее время